knee

Sitt till Stå Träning

Sit To Stand Workout

Sjukgymnastikvideor satt ihop av riktiga ortopediska specialister för att hjälpa dig att återhämta dig och hålla dig skadefri.


Stärk musklerna som ansvarar för att röra och stödja knä och höft.

När knät görs stelt och smärtsamt, som ofta är fallet med artrit, kan GenuTrain P3 knästöd från Bauerfeind hjälpa till att hantera dina symtom och underlätta träningsprestanda.


  1. Börja stå på fötter spridda höftbrett isär.
  2. Sätt dig på huk på ett säte eller en bänk så att dina lår är parallella med marken. Se till att den valda sitsen inte är lägre än denna höjd.
  3. Överför kort vikt till sätet innan du reser dig tillbaka till stående position.
  4. Utför både de uppåtgående och nedåtgående rörelserna på ett kontrollerat sätt.
  5. Upprepa som din förmåga tillåter.

       

      Denna information tillhandahålls i allmänna informationssyften och bör inte användas som ersättning för medicinsk rådgivning, utvärdering eller vård från en kvalificerad och licensierad vårdgivare. Informationen här är inte att betrakta som en plan för sjukgymnastik.

      Läs nästa

      Bodyweight Squats Workout
      Step Ups Plus Workout

      Kundservice

      Frågor om produkter, storlek etc? Få svar genom att chatta med våra experter.

      Fraktinformation

      Fri frakt vid beställningar över 1 000 kr!

      Säker betalning

      "PCI-kompatibel" vilket innebär det att vi har implementerat säkerhetsåtgärder som krävs för att skydda känslig kreditkortsdata och persondata.