Insole

Saxkick träning

Scissor Kick Workout

Sjukgymnastikvideor satt ihop av riktiga ortopediska specialister för att hjälpa dig att återhämta dig och hålla dig skadefri.


Stärk musklerna som rör sig och stödjer lederna i de nedre extremiteterna.

Denna övning är avsedd att återställa eller förbättra smidigheten samtidigt som den arbetar för att stärka musklerna som rör sig och stödjer lederna i de nedre extremiteterna. De anatomiskt utformade tryckavlastningszonerna i Bauerfeinds ViscoSpot® hälkoppar kan hjälpa till att lindra fot- och hälsmärtor.


Du behöver ett träningssteg eller liknande föremål för att utföra denna övning. Medan du är vänd mot steget, stå upprätt på fötterna spridda höftbrett isär. Placera ena foten på steget med den andra på golvet, lyft upp med båda fötterna för att byta position.

Justera ditt tempo efter din förmåga och upprepa enligt instruktionerna eller tolereras.

      Denna information tillhandahålls i allmänna informationssyften och bör inte användas som ersättning för medicinsk rådgivning, utvärdering eller vård från en kvalificerad och licensierad vårdgivare. Informationen här är inte att betrakta som en plan för sjukgymnastik.

      Läs nästa

      Lunge With Twist Workout: Strengthen Legs and Core
      Wrist Roller Extensions Workout

      Kundservice

      Frågor om produkter, storlek etc? Få svar genom att chatta med våra experter.

      Fraktinformation

      Fri frakt vid beställningar över 1 000 kr!

      Säker betalning

      "PCI-kompatibel" vilket innebär det att vi har implementerat säkerhetsåtgärder som krävs för att skydda känslig kreditkortsdata och persondata.